<?php
require_once("funcs.php");
if (
auth_user(true))
    require_once(
"header.php");
else    {
    
htmlbegincompact("Player Profiles");
    
$users[era] = 1;
}

    
// User details handling

    
if(empty($num))        // _GET or _POST ok
        
$enemy mysqli_fetch_array(db_safe_query("SELECT * FROM $playerdb WHERE land>0 AND disabled != 2 AND disabled != 3 ORDER BY rank LIMIT 0,1;"));
    else {
        
fixInputNum($num);
        
$enemy loadUser($num);
    }

    if (
$enemy[profile] == ""$enemy[profile] = "No profile";
    
$enemy[profile] = bbcode_parse(trim($enemy[profile]));

    
//$enemy[profile] = wordwrap($enemy[profile], 75, "<br />", 1); I wrap when you save so all your smilies are not belong to wrap
    
$enemy[networth] = commas($enemy[networth]);
    
$enemy[land] = commas($enemy[land]);
    
$race loadRace($enemy[race], $enemy[era]);
    
$era loadEra($enemy[era], $enemy[race]);

//    if(!$enemy[aim_public]) $enemy[aim] = "Not Public";
//    if(!$enemy[msn_public]) $enemy[msn] = "Not Public";
    
if(!$enemy[pub_email]) $enemy[pub_email] = "Not Public";



    if (
$enemy[offtotal]) {
        
$offsuccpercent round($enemy[offsucc]/$enemy[offtotal]*100);
    } else {
        
$offsuccpercent 0;
    }

    if (
$enemy[deftotal]) {
        
$defsuccpercent round($enemy[defsucc]/$enemy[deftotal]*100);
    } else {
        
$defsuccpercent 0;
    }

    
// Clan Handling


    // Color

        
$mclan loadClan($users[clan]);

        
$ccolor "mnormal";
        if ((
$enemy[clan] == $mclan[ally1]) || ($enemy[clan] == $mclan[ally2]) || ($enemy[clan] == $mclan[ally3]) || ($enemy[clan] == $mclan[ally4]) || ($enemy[clan] == $mclan[ally5])) {
            
$ccolor "mally";
        } else if ((
$enemy[clan] == $mclan[war1]) || ($enemy[clan] == $mclan[war2]) || ($enemy[clan] == $mclan[war3]) || ($enemy[clan] == $mclan[war4]) || ($enemy[clan] == $mclan[war5])) {
            
$ccolor "mdead";
        }
        if(!
$enemy[clan]) $ccolor="mnormal";

    
$ctags loadClanTags();
    
$uclan loadClan($enemy[clan]);
    if(
$uclan[name]=="") {
        
$uclan[name] = "No Clan";
        
$uclan[num] = 0;
    }
    
$tags = array($ctags["$uclan[ally1]"], $ctags["$uclan[ally2]"], $ctags["$uclan[ally3]"], $ctags["$uclan[ally4]"], $ctags["$uclan[ally5]"], $ctags["$uclan[war1]"], $ctags["$uclan[war2]"], $ctags["$uclan[war3]"], $ctags["$uclan[war4]"], $ctags["$uclan[war5]"]);

    
$z 0;
    while(
$z<sizeof($tags)) {
        if(
$tags[$z] == ""$tags[$z] = "None";
        
$z++;
    }


    
$enemy[signedup] = date($dateformat$enemy[signedup]);
    
    
$loggedin false;
    if(
$users[num])
        
$loggedin true;
    
$do_view true;
    
$uera $era;
    
$clan $uclan;


$warquery "SELECT num, empire, land, disabled, clan FROM $playerdb WHERE disabled != 3 ORDER BY rank;";
$warquery_result = @db_safe_query($warquery);
while (
$wardrop = @mysqli_fetch_array($warquery_result)) {
        if ((
$wardrop[land] > 0) && ($wardrop[num] != 1)) {
                
$color "normal";
                if (
$wardrop[num] == $users[num])
                    
$color "self";
                elseif (
$wardrop[land] == 0)
                    
$color "dead";
                elseif (
$wardrop[disabled] == 2)
                    
$color "admin";
                elseif (
$wardrop[disabled] == 3)
                    
$color "disabled";
                elseif ((
$users[clan]) && ($wardrop[clan] == $users[clan]))
                    
$color "ally";

        
$warquery_array[] = array('num' => $wardrop['num'], 'color' => $color'name' => $wardrop['empire']);
    }
}

$selected $enemy[num];
$eera $era;
$erace $race;
template_display('profiles.html');

$search_num $enemy['num'];
$search_limit 20;
$do_search true;
$crier true;
require_once(
"news.php");

TheEnd("");

?>